Facebook mengembangkan apl teman Instagram untuk bersaing dengan Snapchat


Pada hari Isnin, The Verge melaporkan bahawa Facebook bekerja dalam aplikasi pesanan mandiri yang direka buat bekerja dengan Instagram. Seperti Snapchat, Threads akan membolehkan pengguna sentiasa berkongsi kandungan intim seperti lokasi semasa mereka, kelajuan pergerakan & termin bateri.

Walaupun Instagram berhenti membangunkan pelaksanaan pesanan rakan langsung pada Mei 2019, Facebook nir pernah berhenti kerja dalam Threads, misalnya yg dilaporkan sang The Verge.

Aplikasi standalone ini direka buat membantu para pengguna mempunyai hubungan intim dan intim yang terinspirasi sang Snapchat dengan "kawan rapat" mereka pada 'Gram. Menurut media teknologi, Threads "mengundang pengguna buat secara automatik berkongsi lokasi, kelajuan dan bateri misalnya rakan-rakan, beserta-sama menggunakan teks yg lebih tipikal, foto & mesej video menggunakan alat kreatif Instagram," seperti apa yang Snapchatters boleh lakukan di platform.

Menurut The Verge, permohonan kini   sedang diuji secara dalaman.

Pada dasarnya, Threads akan menggalakkan dan menggalakkan komunikasi berterusan antara rakan-rakan. Pengguna akan dapat mengemas kini   status mereka memberi maklumat orang mengenai di mana mereka berada dan seberapa cepat mereka pergi. Walau bagaimanapun, asal Verge menampakan bahawa pada masa ini, Thread tidak berkongsi lokasi sebenar pengguna pengguna; sebaliknya, "beliau mungkin berkata sesuatu seperti kawan adalah 'beranjak'."

Selain daripada ciri-ciri ini, aplikasinya dijangka berfungsi sama misalnya alat mesej orisinil di Instagram.

Pada masa ini, pembangunan masih di bawah bungkusan. Sama terdapat Threads akan memukul pasaran pengguna atau nir masih tidak diketahui.
0 Komentar untuk "Facebook mengembangkan apl teman Instagram untuk bersaing dengan Snapchat"

Back To Top