Nubia mengesahkan pelancaran MWC 2020 dan lebih banyak untuk Red Magic 5G


Red Magic seterusnya: telefon permainan paling cepat 2020?  (Sumber: Nubia)Red Magic seterusnya: telefon permainan paling cepat 2020? (Sumber: Nubia)
Siri Magic Merah permainan telefon pintar diteruskan untuk kemas kini, yang akan diturunkan di Kongres Dunia Mudah Alih (MWC) 2020. Ini telah disahkan oleh pembuat Nubia, melalui pos Weibo baru oleh CEOnya, Ni Fei . Eksekutif juga telah mengesahkan khabar angin bahawa peranti ini akan mempunyai paparan 144Hz.
oleh Deirdre O Donnell , 2020/02/085G Android Chinese Tech Gaming Smartphone
Kajian Laptop MSI Alpha 15 A3DDK: Komputer riba permainan pertengahan dan kuasa yang lapar
79% MSI Alpha 15 A3DDK Laptop Review: Laptop dan permainan komputer yang berkuasa
Kajian Laptop Lenovo ThinkBook 15: Peranti pejabat yang berpatutan dengan pemproses Comet Lake
82% Lenovo ThinkBook 15 Review Laptop: Peranti pejabat yang berpatutan dengan pemproses Comet Lake
HP 15s-fq1556ng
79% HP Notebook 15s Review Laptop: Dengan CPU Lake Lake dan Design Slim
Apple MacBook Pro 13 2019: Entry-Level Pro dengan Touch Bar dalam kajian
91% Apple MacBook Pro 13 2019: Entry-Level Pro dengan Touch Bar dalam kajian
Muka surat seterusnya ⟩
Red Magic adalah siri permainan telefon yang telah membezakan dirinya dengan memasukkan variasi dengan peminat fizikal dan panel belakang dengan RGB "jalur perlumbaan" tersendiri . Sekarang, jenama Nubia yang baru ini akan membezakan dirinya dengan paparan 144Hz AMOLED . Spesifikasi canggih baru-baru ini telah ditetapkan dalam batu berkat penggoda yang dikeluarkan oleh CEO syarikat, Ni Fei.

Perisytiharan baru ini juga mendedahkan bahawa telefon yang mengandungi kadar penyegaran baru yang melampau ini akan diumumkan pada acara MWC 2020 yang akan datang . Red Magic yang seterusnya juga kini dikhabarkan untuk menampilkan piawaian pengecasan baru yang boleh mencapai 80 watt (W).

Di samping itu, walaupun generasi ke-4 ini, telefon ini dianggap dipanggil Red Magic 5G pada pelancaran. Ini kerana ia akan menjadi yang pertama dalam talian untuk melambatkan kesambungan generasi akan datang ini. Akhirnya, ia akan juga pasti akan mendapat kuasa yang Snapdragon 865 dan seterusnya-gen LPDDR5 RAM . Semuanya, spesifikasi ini menambah peranti mudah alih yang mesra pemain.
0 Komentar untuk "Nubia mengesahkan pelancaran MWC 2020 dan lebih banyak untuk Red Magic 5G"

Back To Top